Biomys!


Hallå!

Igår blev det biomys för mig och E. Hon har varit lite nere några dagar och jag var lite uttråkad så vi bestämde oss för att gå på bio för det blir man alltid att må bra av. Blev verkligen en impulsgrej, vi slängde oss bara i bilen och ändå hade det hunnit börja när vi kom fram. Vi såg iaf Luftslottet som sprängdes och den var helt sjukt bra, jag älskar alla filmerna dem innehåller allt. I den här filmen fick Lisbeth upprättelse och det var så skönt, hämnden är ljuv. Jag kan absolut rekommendera filmen men det kändes lite tråkigt efter för nu är det väl slut, det kommer ingen mer va?
Efter bion gick vi till McD och tog en muffins och när vi sitter där dyker David och Johan upp, det var oväntat men trevligt. Så vi pratade och skrattde någon timme, det blev mycket skit snack om G-hyttan, dem kunde inte förstå att vi vill flytta tillbaka dit när byn inte har något att erbjuda. Men man måste nog ha vait där för att förstå att Guldsmedshyttan är paradiset på jorden och allt man behöver finns där ;) Okej inte riktigt kanske men just nu har jag sån hemlängtan så då känns det nästan så!

Nu är det dags för frukost och plugg!

PussD





Det var jätte fint med all belysning på Gustav Adolfs torg men med en skit kamera gick det inte att få någon bra bild, det måste upplevas ;) Malmö är ganska mysigt ändå.

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

nejjje, den här hålan är ju inget att ha :) byter gärna plats. :)

2009-12-03 @ 17:49:56
URL: http://hyttra.blogg.se/
Postat av: Ole

Men JA! Bergslagen är platsen att vara på.

2009-12-03 @ 17:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0