Dan före dopparedan


Shit redan 23 december och om några timmar julafton, tiden har sprungit iväg alldeles för fort. Sen jag kom hem har det varit sjukt mycket att göra bla julavslutning, julklappsbyte, baka julgodis, myskväll med kompisarna, julmat hos farmor och farfar, födelsedagskalas, handla julklappar, fixa granar, bubbelbad med vännerna, myskväll med systrarna och massa annat. Men nu har jag äntligen kunnat slappnat av för nu är vi hos mormor och morfar och här ska vi bara ta det lugnt och äta massa mat ända till på lördag, galet skönt! Så idag har det varit packning städning och resa på schemat. När vi kom till mormor och morfar var det gröt och sen fika resten av kvällen tillbringades i soffan där vi mös med Bingolotto ;) haha och vin. Upptäckte att jag tydligen inte tål rödvin, fick en liten allergisk reaktion när jag drack, fast jag är ju allergisk mot det mesta. Vendela har varit lite uppstressad idag hon är så övertaggad inför imr, saknar den känslan lite faktiskt när julafton var det absolut bästa på hela året och det pirrade nästan i magen när man väntade på den. Vendela har till och med ställt alarm på 7 imr för att hon ska kunna gå upp och fixa julstrumpa till mamma och pappa, hon är så söt <3  Nej nu ska J läsa en julsaga för mig och V sen ska vi sova så tomten kan komma och lägga paket i våra strumpor ;)

GodNatt Puss D




Jag och världens bästa farmor <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0