Den perfekta julen!



Jag är helt övertygad om att jag haft den absolut bästa julen av alla ;) nejdå men allt har varit helt perfekt och jag är så oförskämt nöjd med dem här dagarna jag har haft med släkten hos mormor och morfar. Som tur är så är det inte slut än utan vi har en dag imr också. Julafton var underbar med massa god mat och mys, självklart hittade tomten till oss också. Jag hade tydligen varit mycket snäll i år för jag fick allt jag hade önskat mig och lite till vilket gjorde mig väldigt glad och förmodligen kommer göra mig ännu snällare, vilken uppåt spiral!! Idag har vi blivit som barn på nytt allihopa här det har varit skridskor (hockey), pulkaåkning och lek i snön då vi byggde snölykta och snögubbe. Det gick så hett till i pulkabacken att pappa tillochmed började blöda från huvudet, haha. Har varit en fantastisk dag och jag känner att jag verkligen älskar vintern (: Imr kommer blir en minst lika bra dag för du blir det party med min favorit tjejer och sen stadshotellet i Linde, ett av dem roligaste ställena som finns. Nu är det matrester, vitt vin och Narnia efter det blir det nog sängen jag är sliten idag.

PussD




Pappa knäppade sig hela dagen.











Mina julklappar.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0