Helgen!


Bättre sent än aldrig som E skrev för någon dag sedan. Idag är det tisdag och först nu kommer ett inlägg om helgen men så blir det ibland. Vi hade en kanon helg med bio, fest och julmarknad riktigt mysigt. I fredags var vi på new moon och som vi har längtat och vi blev verkligen inte besvikna, filmen var riktigt bra och vi både skrattade och grät. Den rekommenderas verkligen och även om man inte skulle gilla filmen är den värd att se bara för att kolla in Jacob och Edward, jag är kär! Efter bion gick vi på fest hos en klasskompis, det var trevligt. Lördag blev en slappardag och sen tentafest, det var sjukt kul och alla var på topphumör så det blev en lyckad kväll. Tyvärr ingen utgång den kvällen heller, nu minns jag knappt när jag var ut sist, utan det blev BurgerKing som verkligen smakar skit och så en ganska seg efterfest. Men jag var nöjd ändå. Söndag och första advent då är det självklart att man ska på julmarknad så jag E och O tog oss in till Svedala och kollade runt lite. Det var ganska mysigt och jag fick lite julstämning, det bjöds på glögg pepparkakor och julmust. Givetvis var vi tvungna att sitta i tomtes knä också haha ;) Sen blev det pizza och sova hela dagen, sköönt!

PussD






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0