Malmö


Heeej!



Har varit mycket dem senaste dagarna, känns som att jag inte gjort annat än stressat men dem har varit riktigt bra ändå. Jag har bara fått 4 timmars sömn per dygn så jag känner mig ganska sliten nu och imr ska vi vara uppe med tuppen så alarmet är satt på 07, så jag får försöka sova ikapp lite på tåget imr och vad ska man annars göra när man sitter där. Vi har sprungit på stan i flera dagar nu men vi är ändå inte klarar med alla julklappar så det får bli en vända imr också typiskt mig att inte vara klar med sånt i tid. Det är ju ett tag kvar till julafton men jag hade tänkt att vara klar när jag kommer hem så jag inte behöver stressa med sånt utan bara mysa med familjen.
Idag var alltså en shoppingdag och vi fick tag på några saker vi hade tänkt oss iaf, brabra! Sen var det bara att åka hem och börja packa och städa vilket tog mycket längre tid än vi trodde så vi blev inte klara med det idag utan får fortsätta imr. Det kommer nog se ganska roligt ut imr när jag och E ska försöka ta oss på tåget med alla våra saker, det är en stor resväska, 3 stora väskor, 4 handväskor och typ 100st påsar och det finns inte en chans att vi kommer orka bära på allt det där men vill man så kan man, som vi har intalat oss själva hela kvällen. Kände kanske att det blev lite överdrivet när det visade sig att vi tillsammans ska ha med oss 8st vinterjackor :S vi kommer säkert inte ens använda alla. Men det KAN vara bra att ha med....  Vi har även hunnit ha en myskväll här med glögg och lussebullar eftersom det är våran sista kväll här på länge, känns lite tråkigt.
Vi har faktiskt fått riktigt mycket snö i Svedala idag det hade vi inte räknat med att se här, hoppas det är lika mysigt hemma. Nu ska jag väl sova, GodNattPuss D!

 
På Lagerhaus hittade vi massa roliga saker som vi knäppade oss med bla. dem här sjukt häftiga glasögonen ;)







Blev mat på ChinaBox idag, det var ganska ok. Vem har bäst teknik med pinnanar?
Vi är nog lika dåliga båda två men vi klarade iaf av att äta lite mat med den, vi var nöjda med det.











Det här vädret funkar inte så bra för oss som bara har sommardäck.



It can be scary
You bet it all when your heart is on the line
But oh, baby don't worry
Just hold my hand and never let me go

I am flying
My heart is taking over....

Jag spelar verkligen sönder Higher med Erik är hemma, jag har uan någon överdrift lyssnat på den 50gånger nu ikväll. Den har gått på repeat i flera timmar och jag älskar den mer och mer för varje gång, jag skriker med i låten och tycker jag är asbra men egentligen förstör jag den nog bara E har iaf hunnit tröttnat på det ett antal gånger och vägrar spela den igen ;) Men man blir på så bra humör av den och texten är så mysig.



Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har tjatat så på M om att ni kommer hem, "på torsdag kommer Daniela och Emma hem", "Längtar så till Emma och Daniela kommer hem", "Imorgon kommer Daniela och Emma hem", haha. Läääängtar så!

2009-12-17 @ 07:59:49
URL: http://missfrallan.blogg.se/
Postat av: Jemini ♥

Hej sötnos :D skulle du kunna göra mig väärldens tjänst och bli medlem på http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=4103 ? :D det är helt gratis! jag behöver nämligen bara värva 3 till för att få mitt presentkort! Med min länk får du 50 gratis poäng =)

2009-12-17 @ 08:48:36
URL: http://jemini.blogg.se/
Postat av: Ullis

Kommer sakna er något enormt!!! Ni får ha det underbart! Fina ni var i håret förresten. Emma du passar asbra i det. :)

2009-12-17 @ 14:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0