Du var mitt hjärta

Godmorgon alla läsare!
Igår kväll var en väldigt seg kväll men jag tog mig igenom den :)
Fick en spotifylista av E igår, den var grym! Så nu har jag fyllt på min bra-lista med typ 30 låtar!
Har nyss gjort mig lite gröt och så hade jag tänkt städa tvättstugan efter det, den ser för jävlig ut, vet inte ens om jag kan få den ren. haha! För alla som inte vet så tycker jag det är roligt att städa, det har jag alltid gjort :) Fast jag måste vara på rätt humör bara!

Senare idag blir det att åka in till Malmö för att umgås med D och U. Vi ska hitta på något roligt på dagen sen ska vi ut på kvällen. Kommer bli kul att få träffa folk och att få dansa lite :)
Resten av helgen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, det visar sig. Det är ju Lucia och tredje advent på söndag, sååå mysigt! Tiden verkligen springer iväg, om mindre än en vecka så åker vi hem. Är det verkligen sant?
Har så himla mycket saker jag måste hinna göra innan vi åker hem, jag börjar känna mig lite stressad!

Hade en fruktansvärt hemsk mardröm inatt eller ja imorse, för jag vaknade av den! Jag drömde att min pappa fick lungcancer och hade bara 15% chans att överleva, jag tror jag grinade hela drömmen. Det var verkligen hemskt. Grinade till och med när jag vaknade! Hatar såna drömmar, men det sägs ju att om man berättar drömmar så slår dom inte in, så nu har jag berättat för alla er om jag nu skulle glömma berätta för någon.



Du var mitt hjärta - Caroline af ugglas

pusss
E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0