Freeeeeeedag!

Dagarna är numera väldigt sega för mig. Missade ett viktigt samtal imorse också. Blir så sur på mig själv!!

Det är så jobbigt när man tänker så mycket hela tiden, vad ska man göra för att inte göra det liksom? Funderar över saker som egentligen är helt onödiga! Jag ska nog hitta ett sätt att få mig på bättre tankar iallafall.
Nu har jag kollat klart på "sex and the city" Sorligt! Har till och med kollat filmen, nu är det helt över för mig! Vill börja kolla på en helt ny serie som är minst lika bra, men vet inte vart jag ska börja, jag har tröttnat på O.C och desperate. Vilka bra finns kvar liksom?

Nej nu går tankarna över på vad jag ska ha på mig ikväll, vi är bjudna på födelsedagsfest i Malmö, det kan bli riktigt roligt. Det blir ju vad man gör det till och jag och D brukar vara duktiga på att gå in med rätt inställning, jag tror vi peppar varandra utan att ens tänka på att vi gör det. Vi känner varandra allt för bra helt enkelt, hon vet vad jag tycker är roligt och jag vet vad som får henne att skratta! Jag tror hon är min själsfrände :)
Jag vill också tacka henne för den senaste veckan, jag har nog bara varit en plåga för henne, men hon har stått ut med det och bara varit positiv, precis vad jag behöver just nu! Hon har sysselsatt mig med MacD, Bio och fina middagar, sånt uppskattas!

Snart ska jag hoppa ner i badet, ska göra mig lite fräsch för ikväll, vi åker först hem till U och har det mys med drinkar, cider, snacks och massa annat gott. O kankse också kommer förbi, roligtroligt!

Ha en bra kväll, det kommer garanterat D och jag ha iaf!

Några bra låtar :
Bliss - Kisses
Mairi Campbell - Auld lang sune

Lugna, sköna låtar!NJUT!


Puss
E


Kommentarer
Postat av: OLLE!

Jag tänker inte ens kommentera att du har slut på serier

när du ändå inte sett något vettigt,

ändå kommenterar jag :S

2009-12-04 @ 20:00:43
Postat av: Carina

One Tree Hill då Emma?? Ha det bra. Kramar till er båda.

2009-12-05 @ 16:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0