Hejdå Malmö Hej Örebro!


 
Nu sitter vi på tåget, efter många om och men så kom vi på det i tid och slog oss ner på våra platser helt utslagna. Vi har med oss så äckligt mycket saker hem det är knappt så att vi orkar bära allt. Vi fick ta paus flera gånger innan vi kom fram till tåget för att väskorna var på väg att åka ner och musklerna var helt slut. Jag skrattade så jag grät och E skämdes så hon nästan var röd i ansiktet, hon såg så sjukt rolig ut och det var många som tittade och hånade oss. Men som sagt så tyckte jag bara att det var roligt och jag jag har skrattat tillräckligt mycket för flera veckor. På tåget från Malmö så träffade vi en trevlig kille som också ska till Örebro så han var en äkta gentleman och hjälpte oss med våran packning. E hade varit väldigt uppstressad över hur vi skulle klara bytet i Göteborg men med hans hjälp gick det bra och hon kunde lugna ner sig. Så nu sitter vi på tåget mot Örebro, inga mera byten utan bara att hoppa in i mammas bil när vi kommer dit, Skööönt!! Nu längtar jag hem sjukt mycket tur att det bara är några timmar kvar...

Nu ska vi gå och sätta oss i resturangvagnen, vi har inga platser på det här tåget så för att slippa flytta runt tänkte vi sitta där resten av resan (:

Puss D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0