Hemma!



Äntligen hemma i Guldsmedshyttan det är helt underbart. Alldeles vitt ute och sjukt kallt men jag älskar det! Hade verkligen saknat familjen så nu har vi pussats och kramats i massor och hade en myskväll igår. Jag som har sovit väldigt dåligt den här veckan hade sett fram emot att få sova ut idag men så blev det inte utan jag fick ställa klockan på 7. Usch det var äckligt jobbigt att komma upp, till slut fick mamma komma in och nästan dra mig upp ur sängen. Jag skulle med Vendela på hennes julavslutning i skolan så det var inte ok att komma för sent. Vi lyckades komma iväg i tid iaf men vi fick stressa hela morgonen fast så är det väl alltid hos familjen Allström/Holm, ingen som kan vara i tid. I skolan var det allsång, dans kring granen, fika och julfilm. Var riktigt mysigt och vi hade jätte kul men det kändes ganska löjligt i jämförelse med fackeltåg och avslutning i kyrkan som det brukar vara. De skyllde tydligen på att det hade blivit dubbel bokat men det känns inte särskilt troligt, det borde ju kyrkan nästa ta för givet och boka in typ ett år innan det är ju tradition att vara där. Dessutom borde det vara skolan som har företräde om det nu hade blivit dubbel bokat. Det har säkert något att göra med att alla inte tycker att det känns bra att vara i kyrkan. Får hoppas att dom får vara där nästa år. Efter avslutningen åkte vi till kontoret och fikade igen då med pappa och farmor som jobbar och sliter, duktiga ni är :) Så nu har jag inte gjort annat än ätit idag känns det som och mer ska det bli, jag E och A ska ses hemma hos O han ska bjuda på maat. Ska bli så roligt att äntligen ses jag har saknat mina underbara vänner.

<3    D





Våran packning igår =)



Allt detta plus en stor väska och 2 stora påsar släpade hon på.







Lärarna var mer taggade för raketen än barnen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0