Jobbig natt!

Vaknade kl 13.00 idag, fast var kankse inte så konstigt, jag somnade inte förrän typ 05.00 inatt, vet inte vad det var för fel på mig. Kunde verkligen inte sova! Hatar såna nätter, då blir ju hela dagen efter förstörd typ.

Nu är det inte alls länge kvar tills vi ska åka hem :) Längtar faktiskt otroligt mycket den här gången, det är bara 2veckor och jag vet inte än om jag stannar hemma helt då, alltså inte flyttar tillbaka till Skåne, visst jag trivs här, men just nu känns det som att jag missar mycket hemma och vill hem och umgås med alla kompisar och min familj!
Och vad händer på nyår? Kommer det bli ett jävla fiasko som alla andra år? Jag vill hitta på något jättekul.

Jag är lite deppig och jag vet precis vad som kan pigga upp mig, shoooopping såklart! Jag vill bara åka in till Malmö och shoppa massa. Tror jag och D ska dit på imorgon, då ska jag även köpa julklappar :)

D och jag gör allt för att få julkänsla, vi har pyntat lite, men inte tillräckligt. Igår köpte vi ingredienser till lussebullar och för några dagar sen köpte vi pepparkaks deg, men vi har dock inga formar så vi får se hur det går. haha! Sen igår tänkte vi även köpa ett pepparkakshus, men vi ändrade oss och tänkte att vi skulle köpa det till helgen istället :) Så vi försöker verkligen få känslan, men jag har inte fått den riktigt än! Vi lyssnar även på julmusik när vi har tid och det är ju så mysigt!

Nu ska jag äta frukost, det blir faktiskt julskinka på mackan :) GOTT!
Kommer nog skriva senare!

Några bra låtar:
Kent- Vy från ett luftslott
Eskobar, Heather- Someone New

HejSåLänge!
E



En gammal bild från studenten :) E&T!

Kommentarer
Postat av: Woolieboolie

2009-12-02 @ 21:33:25
Postat av: Wolliebollie

Kan all julmusik ha något med depressionen att göra?

2009-12-02 @ 21:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0