Mammas pojkar

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera, förlåt. Jag ska försöka bättre mig, tänkte om jag ska typ börja och ha  en deadline varje dag. Det skulle nog funka, fast det kankse skulle göra mig mer stressad i vardagen än vad jag redan är :) Men som sagt, bättra mig ska jag.

Igår shoppade jag, D och U lite sen åkte vi hem till U och hade vinkväll, det var mysigt! Senare kom O också, det var väldigt uppskattat, vi alla tycker om honom väldigt mycket :) Vi hade fruktansvärt roligt, skrattade typ hela tiden!
Under kvällen hittade vi även porrbilder som det stod Daniela på, någon idiot som ville jävlas.
Alltså förstår mig inte på såna männsikor, det är samma med människor som gör sönder saker, tillexempel busskurer, telefon automater eller något skyltfönster och det är bara en liten del av allt som förstörs av idioter.. Varför gör man sönder saker? Och som i det här fallet, varför går man in på en annans facebook och lägger upp massa snusk som ska föreställa D? Vad får man ut av det? Inte är det kul iallafall. Ingenstans. När jag och D får veta vem det är, då blir det inte roligt vill jag lova!!

Nu ikväll har D åkt iväg för att roa sig medans jag sitter här i aggarp helt själv:) Men jag valde faktiskt själv att stanna hemma ikväll, jag hade ingen ork att åka. Jag får ladda tills imorgon istället, hoppas det blir någon rolig fest då:) och så att man får chansen att säga hejdå till alla här nere, kommer ju inte se dom något mer, visst kommer jag och hälsar på men det blir ju inte samma som att bo här direkt.

Ikväll är det mammas pojkar, det får ni inte missa, det är sista avsnittet!

kiss
E

Kommentarer
Postat av: Frida

Så jävla töntigt, fattar inte vad man får ut av det???!!

Längtar mer tills nu kommer hem än till jul, saknar er så!<3

Mammas pojkar ja, fy fan vad fel alla valde!

2009-12-11 @ 06:53:01
URL: http://missfrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0