Ont i hela kroppen!



Jag har helt galet ont i hela kroppen idag, muskler som jag inte visste om att jag hade värker så mycket att jag knappt kan röra mig. Tror att jag nästan har tränigsvärk där det inte ens sitter några muskler haha. Jag har gått runt som en stel gammal tant och gnält hela förmiddagen. Jag kommer ha sjuk svårt att dansa ikväll, mina ben kommer inte orka bära mig i högklackat och jag hamnar säkert på golvet om jag försöker mig på det ;) FAN! Fast det var så roligt att åka skridskor igår så jag tycker nog att det är värt att känna så här idag. Jag ska försöka få med mig mina vänner på allmänhetensåkning någon gång snart, skulle kunna bli så sjukt roligt.
Nu är jag pappa och J påväg hemåt i ovädret, mamma och Vendela ville inte ge sig ut på vägarna så dem blev kvar hos mormor och morfar. Jag och J ville verkligen hem idag så det är tur att vi har världensabsolutbästa pappa som alltid ställer upp, tack pappa. Tror inte mamma är lika glad över det hon har nog lite smått panik över att vi är ute och åker nu, stackarn. Nu blir det stopp vid McD i Karlstad, mums skönt att bryta av mot all julmat nu faktiskt även fast julmaten har varit underbart god.

Ha en kanon kväll alla, det ska jag och mina bästa vänner ha!

Puss D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0