ShoppingDag!

Igår bakade jag och D både pepparkakor och lussebullar :) och till det drack vi glögg och jumust, så himla gott och mysigt!
Vi det här laget kunde vi ha legat på stranden. Fan att det inte blev någon resa, jag hade verkligen sett fram emot att få åka iväg nu innan vi flyttar hem till Guldsmedshyttan, åh! ÖDET!
Men vi har bestämt att vi ska ta en resa i vår istället med en massa kompisar, det ska bli kul!

Nu är det bara 9dagar kvar innan vi flyttar hem till Guldsmedshyttan och det är verkligen blandande känslor, först så tyckte jag att det skulle bli så himla skönt men nu känns det faktiskt lite sorligt att lämna Skåne, jag trivs ju faktiskt här.
Idag ska jag och D shoppa i Malmö, vi ska väl mest handla julklappar:) känner mig lite stressad med det. Jag älskar att shoppa, fast mest till mig själv! ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen.
Sköt om er!!



E, U och D

Tack Antik-Oscar för bilderna ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Emma visar bhn trallallala ;)

2009-12-10 @ 01:57:50
URL: http://missfrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0