Sista dagarna

Dålig uppdatering från mig och D. Vi vet men vi har mycket att göra nu innan vi flyttar hem, vi åker hem redan på torsdag och vi har så mycket vi ska hinna med innan dess. Idag panikshoppade vi julklappar och ändå är vi inte klara, hur ska vi hinna? Och sen är det så mycket som man ska ha med sig hem, vi kommer verkligen inte få med oss allt. Jag och D vill ha med oss minst 3 jackor och 5 par skor, hur ska vi få ner det liksom? ååh vad jobbigt!


D och jag tycker det ska bli så himla tråkigt att flytta ifrån Skåne, vi vill verkligen inte! Kan vi ändra oss? Nej det kan vi inte och det gör en så himla ledsen. Kommer verkligen sakna allt och alla här!

Nu ska jag och D göra lite glögg och ta oss en varsin lussebulle och bara mysa som vi typ är bäst på!
Ha en fortsatt trevlig kväll!!

pusssssE





Kommentarer
Postat av: Frida

men är ni inte glada att ni flyttar hem till mig`:(

2009-12-15 @ 10:42:17
URL: http://missfrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0