Tungt



Hej alla glada!

Hotellet igår då, vi var alla väldigt taggade och körde stenhårt. Det var en bra kväll och jag tror att alla hade roligt. Kändes så bra att få vara tillsammans med alla vänner och träffa gamla kompisar som man inte sett på väldigt länge. Det var förfest hos A och sen hos andra A, den första stressade vi oss mest igenom men den andra blev lyckad måste jag säga. Den bjöd på det mesta alla underbara vänner, spel, musik, kramar, kärlek, för mycket fylla, en stackars liten pojke som spydde hela kvällen, stulna väskor, massa roliga kort och många djupa diskussioner. Väl framme på hotellet blev det dans och som vanligt var det så mycket folk att jag E A och F tappade bort varandra och sågs inte på hela kvällen, det var lite tråkigt. Vi körde iaf Papas efter och planerade efterfest, det skulle bli hos A så vi tog en taxi dit och när vi kommer fram så har hon inga nyklar med sig så typiskt och vi hade ingenstans att ta vägen, haha. En rolig kväll hade vi iaf :)
Men det var inte rikitgt lika roligt att vakna imorse, jag har nu fått lära mig den hårda vägen vad några timmar av försämrat omdöme kan orsaka. Efter några ogenomtänkta val känns allting väldigt jobbigt och jag tror att det är fler än jag som känner så idag, BLÄ! Skulle vilja spola tillbaka tiden, en tidsmaskin någon?? Får hoppas att det känns bättre imr.
Det blev en lugn dag idag för mig och A med massa pizza och cola. Sen har jag kollat klart på Johan Falk filmerna och dem har varit riktigt bra men den sista var nästan jobbig att se. Jag har kärat ner mig lite i Frank Wagner, tycker han är helt fantastisk och galet sexig och i den sista filmen gick det väl inte så bra för honom. Får nästan hoppas att det kommer fler filmer?
Nu DH, fick 5 säsongen i julklapp så nu kommer jag vara klistrad framför TVn.

Puss D








Kommentarer
Postat av: Frida

naw! <3 du får skicka den bilden till mig sen :)

2009-12-29 @ 18:24:56
URL: http://missfrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0