091120


Fredag idag bästa dagen på veckan! Som E redan har skrivit har det varit underbart väder här idag, solen har varit efterlängtad så det var på tiden att den titta fram så vi inte blir deprimerade. Passade på att gå en lång promenad och njuta av solen det var skönt, såg att dem höll på att skörda något på åkrarna här utanför oss men jag kunde inte se vad det var trodde först det var potatis men det var alldeles för stora jag ska lägga upp en bild så kanske någon kan berätta vad det är. Typ F som ska kunna allt om sånt och jag vet att du läser ;) 
Vi var ju på fest i onsdags och det blev tyvärr inte en särskilt lyckad kväll. Vi kom inte ens ut på krogen blev förfest och en promenad genom stan. Jag fick skavsår av att gå och skulle då få skjuts på en kundvagn och det blev ingen bra kombination med alkoholen så den som skjutsade körde alldeles för fort och självklart välter den då så jag föll i marken och slog mig precis överallt, som tur var så gjorde det inte så ont först men igår värkte det i hela kroppen. Det hade gått hål på mitt knä och jag har stora blåmärken över armen och höften, så jag ska aldrig mer åka kundvagn.
Ikväll ska jag försöka få med mig E in till Malmö på fest men hon är inte så sugen idag så det blir en utmaning att övertala henne. Jag vill verkligen inte sitta hemma så jag hoppas hon ändrar sig.
Har blivit helt besatt av låten Hero of war med Rise Against, den är galet skön och jag spelar den på repeat hela dagarna, lyssna och njut!

Ha en kanon fredag och rösta på Erik i Idol ikväll!

Puss D



Bilden blev inte så bra. Men det kanske går att se?


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha :) Hmm det var lite svårt att se, ser verkligen ut som stora potatisar :P Det enda jag kan komma på är typ rotselleri eller kålrot men det känns det inte som att det är heller :) Du får ta en närmare bild ;)

2009-11-20 @ 16:40:51
URL: http://missfrallan.blogg.se/
Postat av: Anonym

sockerbetor

2009-11-23 @ 22:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0