Det går bra nu!


Var uppe med tuppen i morse, var sjukt seg efter alldeles för få timmas sömn men så är det ibland. Vi började med en ny kurs idag Service Management, får se hur det går med den. Efter det lämnades hemtentan i mäklarrätt ut så det var bara att åka hem och börja skriva. Jag hade verkligen inte varit engagerad i den här kursen så det blev en utmaning. Men efter några timmar hade jag iaf tagit mig igenom alla problem och kände mig nöjd med mina svar. Jag hade nog räknat med att behöva lägga ner mycket mer tid än vad jag gjorde så förmodligen har jag missuppfattat allt och skrivit helt fel ;) Men jag ska nog kolla igenom det lite en gång till ikväll innan jag lämnar in den. Jag är iaf riktigt nöjd med min insatts. Resultatet på tentan vi hade på Jöken i början av november kom idag och jag är så sjukt nöjd!!! VGVGVGVG!! Jag hade en riktigt dålig känsla efter den så jag hade ställt in mig på att bli underkänd så när jag såg att det stod VG så hoppade jag ock skrek, E trodde nog jag var dum i huvudet. Jag är inne i ett flow just nu, vore perfekt att få antagningsbeskedet inför våren också och att det står att jag kommit in på civilekonom i Örebro då skulle jag vara galet NÖJD!

Nu ska jag skämma bort mig själv med chips och dipp, Underbart!
Ha en kanon kväll-

Kram från en
 överdrivet nöjd Daniela



Det funkar inte att ladda upp nya bilder så kör på en som redan finns.


Kommentarer
Postat av: Carina

BRA BRA vad duktig du är!!!! KRAM MAMMA<3

2009-11-27 @ 08:40:13
Postat av: Farmor & Farfar

Vi gratulerar så jättemycket kanonbra jobbat !



kramar från farmor & farfar

2009-11-27 @ 12:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0