Hej Torsdag

Gaaah jag blir galen, jag hade precis skrivit klart ett inlägg och så bara försvann det, så då får jag ta nya krafter och skriva ett nytt. Hoppas bara jag kommer ihåg allt:)

Förlåt för att jag inte ha uppdaterat på ett tag men har haft fullt upp.
Men i helgen som va så var jag hemma i Ghyttan, det var en helt underbar helg som bestod mest av fest. Jag överraskade min familj och mamma blev så glad så att han började grina, så det var kul:)
På fredagen (den dagen jag kom hem) åkte jag på förfest hos underbara A, vi hade sjukt kul, har inte skrattat eller dansat så mycket på flera månader. Vi gick ut i Örebro och det var trevligt, synd bara att jag hann avra där inne i 40min:S
På lördagen så tog jag det bara lugnt, kollade på film med min älskade lillasyster sen tog jag en promenad till mormor och överraskade henne också med min hemkomst och hon blev jätteglad. Senare på kvällen åkte jag på förfest hos A.Boson och det var mycket trevligt, senare gick vi ut på folkan13 i Lindesberg och det var hur roligt som helst, verkligen jättekul att träffa alla männsikor som man inte har träffat på så länge!

På söndag blev det hemresa tillbaka till Skåne, helt underbart och så himla skönt. Visst det är skönt att vara hemma i Ghyttan men också så himla skönt att komma tillbaka till verkligheten och det liv jag lever här i Skåne :)

Jag tog influensa Sprutan i tisdags, var så himla nervös innan, men det kändes inte ens. D var med mig, det betydde verkligen jättemycket för mig, hon gjorde så att rädslan försvann litegrann iallafall :)
Har haft så himla ont i armen sen jag tog den, får panik.
Igår åkte jag till Lund och hälsade på A, det var mycket trevligt, vi tog det mest lugnt men det var skönt. Så imorse fick jag gå upp tidigt men det gjorde mig inte så mycket faktiskt. Vädret var bra. Men ni skulle ha sett vädret igår, det var typ snöstorm, lite läskigt!

Min mobil är helt mupp, så pappa ringde mig idag och sa att jag kunde få en mobil, kanske inte den snyggaste men det är en fungerande mobil iallafall, det är huvudsaken. Får verkligen panik på min mobil nu!! HATAR DEN!

Nyss ringde lagledaren för Svedala IF och frågade varför jag inte hade kommit på träning och att hon tyckte att jag verkligen skulle göra det, så det var kul :) Vi har inomhusträning på söndag och måste försöka att ta mig dit. Spännande!
Idag ska jag städa och tvätta lite, sen har jag massa att fixa bla jobbcoutch, A-Kassa, registerutdrag och skicka ett kort till min kära far, eftersom att det är farsdag på söndag, det får ni INTE GLÖMMA!

Missa inte "mammas pojkar" på 4an ikväll, sååå bra!

Ha en bra dag för det ska jag ha!
Kiss E



Jag och frida från helgen :) HALLOWEEN!



Jag och Björn!




Mobilen!
Min gamla är ju så mycket snyggare, men men :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Porremma;) och vart är ollebolles hand på väg?! Haha:)

2009-11-06 @ 00:06:19
URL: http://missfrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0