En kanon bra helg!

Jag har haft en galet bra helg med mina vänner. Fredag på Frimis, mycket dans och skratt, lyckat! Slappar lördag och fika med Nathalie på Bellas. Var ju Halloween igår också så vi körde maskerad alla kompisar. Började hos Anders med en något annorlunda förfest som innehöll det mesta, skum men rolig. Sen drog vi vidare mot Folkan där det dansades halva natten. Efter lite fyllemat från Papas, som är ett måste när man går ut i linde, gick vi hemåt för att sova. Fötterna värkte så mycket att jag bara ville skrika men det är väl ett tecken på en lyckad kväll? Jag är mycket nöjd med den här helgen iaf och om någon timme bär det av mot Skåne igen. Ska bli både skönt och lite tråkigt. Bilderna från helgen kommer senare när jag laddat kameran och orkar lägga in bilderna.
Förresten så är Annas bil upphittad nu så det var skönt för henne.

/ D




Alla som inte dansar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0