Fan

Hur kan ett jävla skärp förstöra ens dag? När jag gick in till svedala hade jag mitt favorit skärp på mig, när jag hade gått runt inne i Svedala ett tag så öppnade jag jackan och såg att mitt skärp var borta! Jag gick tillbaka överallt där jag hade gått, men det var helt borta. Säkert någon som tagit det. Hoppas du är nöjd din jävel.. Och det är inte direkt så att jag kan köpa ett nytt heller, för det var typ 2år sedan jag köpte det, fan jag är så jävla ledsen. Jag älskade det verkligen. Observera ÄLSKADE eftersom det numera är spårlöst försvunnet!

D och jag har planer för helgen, det gillar vi. På fredag ska vi på Bio och se New Moon, som vi har längtat. Sen på lördag ska vi till kyrkan och se killkören inviga julen ;);) Sen på söndag är det julmarknad i Svedala, det ser vi fram emot. Jag och D älskar verkligen Julen, det är det bästa vi vet.

Nu ska jag gå och sörja mitt skärp till ett "sex and the city" avsnitt.

Ikväll är det "mammas pojkar" INTE MISSA!
Någonting bra den här dagen iaf!
Förlåt för att jag inte lägger ut några bilder men det är fel på bloggen eller något, går inte att ladda upp bilder, men jag lovar att jag ska försöka fixa det.

Puss från en ledsen Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0