God morning sunshine’s!


Totally fucking wonderful att vakna idag helt utvilad och med sol från klarblå himmel. Jag som känt mig lite nere i några dagar har haft ett leende på läpparna hela morgonen. Konstigt att jag ska påverkas så mycket av vädret, egentligen borde jag flytta utomlands till något ställe där det alltid är sol då kommer jag vara på mitt bästa humör hela tien! En sån här dag måste man njuta så jag och E började morgonen med en rejäl brunch äggröra, bacon, scones och te det var det godaste på länge och nu ska vi gå ut och gå en promenad. Vi tänkte bekanta oss lite bättre med Svedala vi har bott här i 3 månader och vi vet bara vart ICA och McD ligger, det är riktigt illa men det bästa vi vet är ju mat så det är ju viktigast att veta vart de ligger. E har tydligen koll på någon park med änder så hon har med sig bröd och ska mata dem, hon är så söt. Vi har hållt på att fjantat oss och pratat engelska hela morgonen där av den otroligt töntiga inledningen!

Som älskade A hade sagt Blunda och njut ;)


Brunch! Mamma och pappa observera juicen, nöjda nu?


Kommentarer
Postat av: Carina

Ser jättegott ut. Skönt att ni har sol, vi har i alla fall klarat oss från regn idag. Bra där med juicen, fortsätt så.

2009-11-24 @ 16:31:01
Postat av: Frida

Har ni utkörning? Skulle gärna vilja beställa frukost tills imr ;)

2009-11-24 @ 17:48:22
URL: http://missfrallan.blogg.se/
Postat av: Anders

irriterade det där med "A", ibland mig å ibland Anna.



men jag tror hon kör med den frasen också. Den lilla Wannabe-Anders som hon är ;)

2009-11-25 @ 13:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0