Hallå!

Som D skrev har vi varit ute och gått i Svedala idag, det var härligt!
Vi matade även änder, och dom var helt jävla galna. Alla och då menar jag verkligen alla kom och ville desperat ha, D blev rädd och sprang där ifrån och lämnade mig ensam med dom, jag blev så himla nervös, var så rädd att dom skulle bita mig. När jag hade slut på bröd visste jag inte hur jag skulle visa dom det, då kastade jag den tomma påsen som brödet legat i på dom. haha!
Kände mig som fågelkvinnan i "ensam hemma" där ett tag. HAHA!

Och på tal om ensam hemma, när man är ensam hemma tänker man väldigt mycket och då blir det att man tänker på bland annat livet och då fick jag panik, för jag vet inte alls vad jag vill göra med mitt liv eller vad jag vill jobba med :S
Hahahaha det här med smidig övergång var inte riktigt min grej. (se hipphipp så fattar ni)

Men varför ska det vara ska det vara så svårt att veta vad man vill bli, varför kan det inte vara så att alla vet vad man vill bli redan som liten, att alla har sitt drömyrke. Åh jag blir galen, kan inte någon bara säga till mig vad jag skulle passa att jobba som. Men nu står jag helt på 0 och vet ingenting. Det är skit jobbigt!

Jag älskar verkligen Skåne, har det så bra här men snart är nog min tid slut här nere :S 
Om det inte löser sig med jobb vill säga så är det klart att jag stannar.
Den 17dec åker iallafall jag och D till Guldsmedshyttan och stannar hemma över Jul, det ska bli helt underbart! Vi har lite idéer på vad vi ska göra med våra kompisar hemma :) Bland annat Julbord. Mysigt!

Nej nu ska jag fortsätta titta på tvn, mycket bra pogram pågår!

HejDå
E



Kommentarer
Postat av: Frida

Det låter spännande :) Längtar efter er älsklingar!

2009-11-24 @ 20:49:37
URL: http://missfrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0