Helg

Något sorligt har hänt, jag har tappat matlusten!! Den är fan helt borta. Den har varit det hela veckan, det är skit jobbigt, jag älskar ju mat. Varför är jag inte sugen? Jag gjorde till och med köttfärssås som jag älskar igår och när jag satt och skulle äta fick jag typ tvinga i mig den för att jag skulle ha ätit något iaf. Äter inte frukost heller :S. Hoppas den kommer tillbaka snart!

Älskar rykterna i Lindesberg, om någon har något skvaller så vet verkligen alla det och hur mycket förstoras inte skvallrerna också? Även fast jag flyttar hit så får man höra skvaller om sig själv där hemma. Haha! Det var som en god vän sa till mig en gång i tiden, har man släppt en fis på hagaberg så har man skitit på sig när de kommer ner på stan. Haha lite roligt!

Jag hoppas jag och D ska gå på bio ikväll. Nu kom hon precis hem, så nu ska vi kolla om det finns platser :)


Ha en bra fredag idag från en Vinsugen Emma. Åh titta jag har suget på vin men fan inte på mat! Vad är det med mig?

Puss
E

Kommentarer
Postat av: Frida

du vet alkoholister äter ju inte så mycket dom heller ;)

2009-11-27 @ 20:58:59
URL: http://missfrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0