Himmlen är oskyldigt blå

D väckte mig idag, fast klockan var rätt mycket så det gör mig inget.
Igår var vi och festade i Malmö, det var jättetrevligt! Vi gick aldrig ut på krogen, när vi gick från förfesten så gick vi till max och käkade, det gillade jag :) Sen gick vi självklart och kollade på Tim, eller iaf jag! :) SÅ JÄVLA SNYGG VAR HAN! Jag stod där och njöt.
Vaknade upp i Malmö och ska snart dra oss hemmåt till kära Svedala. Vet inte vad vi ska göra idag faktiskt, får se vad vi hittar på.


D skriver senare om kvällen och lägger ut mycket bra bilder :)

HejDå
E

Detta är vår kära vän Oscar som är så snäll och låter oss sova hos honom när vi inte har någon sovplats!
Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0