Måndag!

Helt okej måndag ändå! Gick upp kl 12, sen in till Svedala för att hämta min cykel som har stått där ett antal dagar nu, tur för mig att den inte är stulen, jag menar vem vill inte ha en sån snygg cykel som min!
D och jag har bara tagit det lugnt idag, vi har tvättat en massa, behövdes verkligen då våra smutskläder var en 3meters hög! Sen lagade vi en fruktansvärt god middag!
Igårkväll kollade vi på paradise hotel, fyfan vilken skit serie, den handlade bara om sex, sex, sex, visst det kan väl vara lite intressant ibland, men det här var bara löjligt! HAHA!

Jag har förmodlingen fått sparken från ICA också, haha hur kan det vara möligt men det finns en bra förklaring varför, ni som tror att jag gjorde något fel, tror fel för så var det inte!

Imorgon ska jag, D och U åka till Ystad och kolla lite :) MYS!

Idag är det mycket bra på TV:n. D och jag är i himmelriket nu när vi har 3an och 5an :)

Nu ska jag och D göra fruktsallad.
Ha en fortsatt trevlig kväll, för de ska jag ha!

pussheeej
E






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0