Mys


Familjen har varit på besök hos oss i helgen och det har varit riktigt trevligt. Hämtade mamma och Vendela i torsdags när dem kom med tåget, tyvärr så var deras tåg över 3tim försenat så när dem kom fram var det bara att sova. Men på fredagen möttes vi upp i Malmö när jag slutat skolan och så blev det shopping och lunch på stan. Var riktigt dåligt väder så vi åkte hem ganska tidigt och hade myskväll hemma med tacos och Idol, det var länge sedan. Vi fick också åka in till Malmö och hämta pappa som kom med tåget på fredagen istället eftersom han var tvungen att jobba ;) Lördagen blev lugn till att börja med, E jobbade så vi passade på att ta en lugn förmiddag med en lång promenad och när hon slutade åkte vi in till Lund för att kika runt lite. Ingen i familjen hade varit där förut så vi var riktigt turister och var bla. in i domkyrkan som faktiskt var riktigt mysig och så blev det mat på en Italiensk restaurang med otroligt god mat. Sen blev det en sväng till IKEA för att köpa massa saker som mamma tyckte vi saknade här och fika lite snabbt. Hade tänkt bowla på kvällen men vi var för trötta och gjorde fruktsallad med choklad och kollade Die Hard 4.0 istället. Skönt med en lugn helg, minns knappt när jag kände mig så här utvilad sist. Och nu har familjen åkt hem känns lite tomt men vi vänjer oss snart igen. Innan dem åkte så var vi ut till slottet där dem spelade in Greveholm, V älskar det och ville verkligen se det och det var inte det lättaste att hitta men vi kom dit och V var sjukt nöjd hon kommer säkert skryta om det i skolan imr, haha! Mamma och Pappa passade på att fylla kassan, kylskåpet och tanken så jag och E är också nöjda nu, Tack <3 och så fick jag ju en ny dator och ett mobilt bredband, riktigt skönt! Var lite tråkigt att J inte följde med i helgen men vi får väl umgås när jag kommer hem gumman :)
Ikväll blir det ännu en myskväll för mig och E, usch vad tråkiga vi är men det är ju såå skönt. Vi äter lussebullar dricker te och kollar Heartbreak hotel ska passa på att ringa underbara F också.
Det funkar inte att ladda upp bilder så får gå ändå ikväll.


Kram D

Kommentarer
Postat av: Frida

Inte ringde du ;)

2009-11-16 @ 00:41:56
URL: http://missfrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0