NÖJD!

Igår var jag och D på IKEA, vilket var mycket trevlig, dock så stod vi i kö till maten i typ 40min! Det var mindre kul! På kvällen blev vi bjudna på förfest hos några killar i D klass. Det var trevligt! Senare gick vi ut på en krog i Malmö som heter Chili, som Tim i "mammas pojkar" äger. Jag blev helt till mig av att se han, liksom i verkligheten, han är ju så himla snygg!!!!!!!!! JAG DÖR! Jag gick fram till han såklart och raggade lite, han dissade mig inte iaf! POSITIVT! Jag fick en kram och så stod vi och pratade lite, sen frågade jag honom om vi fick gå in gratis och det fick vi :) Det var jag, D och Linda som gick in och dansade lite. Hur kul som helst! Sen blev det efterfest hos O, och jag skrattade så mycket så att jag grinade i mängder så himla kul var det.

Idag har vi bara tagit det lugnt, vi ska baka lussebullar senare är det tänkt. GOTT! Som jag har längtat! 
Igår när jag och D gick på stan såg vi Magnus Uggla också ;)

Grattis pappa på fars-dag, hoppas du får en underbar dag för det är du värd.


Ha en fortsatt bra söndagskväll!
Puss E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0