Onsdag (Lill-lördag)

Godmorgon eller Godmiddag kankse jag ska säga!

Idag är det storm i Skåne, herregud säger jag bara.
D skrev om gårdagen och den var helt underbart bra, vi hade så mysigt och det var kul att U var med!
Vi skrev bla en "göra lista", saker som vi ska hinna med att göra här nere innan Jul, den blev rätt lång :)
Vi satt och disskuterade några saker också, om man sa kaviar eller kavjar och D var lite rolig där när hon skulle säga vad hon sa:) Men hon visste typ inte vad hon sa för hon använde aldrig det ordet sa hon, så varför skulle hon veta hur hon sa det då, HAHA! Klart man vet hur man uttalar ett ord bara för att man kankse inte säger det så ofta! HAHA!
Sen satt vi bredvid ett bögpar som hade två barn, vi trodde iaf att dom var bögar, så slog mig tanken vad säger man som barn då liksom om man har två pappor, pappa ett och pappa två eller säger man kankse mamma och pappa som vanligt? att en blir mamman eller säger man pappa som vanligt till båda, vad drygt, för jag hatar bara när man har två kompisar som heter lika då kan jag tänka vad drygt det skulle vara att ha sina föräldrar som kallas likadant! HAHA!

Efter jag läst den där länken om Vaccinet blev jag fruktansvärt rädd, ni kankse tycker jag är töntig men jag blev verkligen rädd, för jag har alltid varit rädd för att det ska hända något sånt där med oss månnsikor att det är de som kommer vara människornas undergång liksom. ÅH!

Nu ska jag snart gå in i duuschen, för att åka till Lund och besöka A! Det ska bli kul. Sen ikväll blir det förmodligen FEEEST! Det ska bli kul att få dansa lite och dricka vin och umgås med folk, kankse det bästa som finns ;)

Ett tips alla, lyssna lite på 90tals musik då får ni upp humöret, yeeeaah!




Ha en bra dag /från snart en bortblååst emmmmaaa


Kommentarer
Postat av: Frida

Snygg tjej! Ha så trevligt med A :)

2009-11-18 @ 13:34:44
URL: http://missfrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0