Onsdag

Var nyss ute och gick och fick syn på en riktigt snygg kille inne i Svedala, varför kan man inte vara modigare och bara gå fram till han och prata lite, ibland skulle jag verkligen vilja vara en utav tjejerna i "sex and the city", då skulle jag haft hans nummer just nu om jag hade haft tur vill säga. Vart gömmer sig dom få snygga killarna som finns, dom är lika svåra att hitta som ett par snygga jeans nu för tiden :) Han var det snyggaste jag sett på länge och jag kommer väl förmodligen aldrig se han igen.
Har börjar lyssna lite på red hot chili peppers, haha länge sen man gjorde det, jag kommer ihåg för en lång tid sedan då jag till och med hade tshirts med dom på, haha! Men vissa låtar är ju riktigt sköna!

Min syster ringde mig nyss och berättade att hon hade fått jobb, är så glad för hennes skull, det är ju kul när det går bra för andra som Björn Gustavsson skulle ha sagt :) Hon sa även att hon hade börjat städa ur deras gästrum som jag ska bo i om jag flyttar hem, jag sa men Ida det är väl lite väl tidigt att göra det, sen vet jag ju inte 100 säkert att jag ska flytta hem heller, men hon sa; det är faktiskt bara 22 dagar kvar tills du kommer hem :) Hon är för söt!

Nu blir det att leta lite jobb, både här nere och hemma :)

HejSvejs
E




Kommentarer
Postat av: Ollepojken

Tycker att era E'n & D'n är lite lama.

Om jag skulle förkorta mitt namn skulle det

lätt bli V eller något annat coolt.

2009-11-25 @ 19:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0