Plugg och Vaccination


Tisdag idag, tentan börjar närma sig så det har blivit plugg för hela slanten idag och igår. Imorgon kl:14 är det dags. då kommer jag sitta och svettas och skaka, usch kommer jag klara det här? Börjar känna mig tveksam. Aja nu är det för sent att försöka få in något mer så bara att gilla läget och hoppas på det bästa :) Efter den är avklarad så ska vi iaf fira med klassen med vin och dans. Ska bli skönt att kunna släppa allt och bara slappna av och ha roligt!
E har varit och tagit vaccin mot svininfluensan idag, hon var lite rädd men det gick bra. Och hon har inte fått ont av den än heller, man har ju hört att många får väldigt ont och känner sig sjuka. Jag tror inte jag ska vaccinera mig faktiskt, jag är lite skeptisk mot sånt där. Så jag får hålla tummarna för att jag inte får det helt enkelt.
Nu ska jag ha minin spa här hemma för att ladda upp inför imr. Ansiktskmask, hårinpackning och tända ljus, underbart!

Kram D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0