Så slö!

Jag är nog en av de slöaste personerna som finns, jag lyfter inte ett finger i onödan. Jag sover gärna bort halva dagarna och städar kanske en gång i veckan om det är skitigt annars ännu mer sällan, det är oftast E som lagar mat här hemma medan jag slösar bort tiden på något obetydligt som datorn eller tv. Min utbildning är inte särskilt jobbig har kanske skola max 10tim/vecka, jag är alltså nästan aldrig där vilket innebär att jag borde plugga en del hemma men jag orkar aldrig ta tag i det. Till min första tenta som var väldigt stor pluggade jag knappt någonting alls och nu har jag min nästa tenta imr och jag fick boken först idag och har ännu inte öppnat den. Jag ska göra det nu hade jag tänkt mig men det tar emot så mycket att jag har fått muta mig själv med chips och dip för att klara av det, det är riktigt illa. Det handlar om en enda kväll med plugg men jag är så slö att jag inte ens står ut med det. Jag är sorglig! Dags att ändra på det, från och med imr ska jag jobba på att sluta vara så slö Önska mig lycka till!

Jag var iaf in till skolan en sväng idag och vi var ganska duktiga och lärde oss en del. Jag hann även med en lång promenad innan frukost så lite nöjd får jag vara ;) men det var ungefär allt jag gjort idag. Nu plugg sen SATC och så sängen, tidig morgon imr!

Puss D





Kommentarer
Postat av: Frida

Det är okej att vara slö för det är jag jämt :)

2009-11-26 @ 01:32:06
URL: http://missfrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0