Sjuk


Det var inte roligt att vakna i morse, jag mådde skit dåligt. Var helt slut och hade ont i hela kroppen, har haft feberdrömmar hela natten så det har inte varit någon bra sömn. Skulle ha träffat min projektgrupp vid 9 idag men det gick ju inte så bra. Jag kunde inte öppna ögonen när jag vaknade för dem var så svullna och jag var så svag i kroppen så jag rasade ihop på badrumsgolvet när jag skulle duscha. Kände att det inte ens var värt att försöka ta sig till skolan så jag gick och la mig några timmar till och nu är jag lite piggare iaf så ska göra ett nytt försök att komma iväg snart. Har haft en lugn morgon nu med te och massa värktabletter så jag borde orka med dagen. Men när jag slutar måste jag åka en sväng till Lund och det kommer nog bli jobbigt..
Ska skriva ett inlägg om helgen och visa lite bilder om det funkar att ladda upp nu. Vi har iaf haft en toppen helg.


Kommentarer
Postat av: Frida

Krya på dig gumman!<3

2009-12-01 @ 10:37:28
URL: http://missfrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0