Skön fredag



GodKväll!

Idag är det fredag vilket betyder fest för dem flesta, men inte för mig och E inte. Vi stannar hemma i Svedala och kollar på tv istället är ju Idol idag och vi har misat det varje fredag så idag var det dags att kolla. Det är helt sjukt hur grym Erik är en helt underbar röst och känsla. Alla är faktiskt riktigt duktiga i år, måste nog vara det bästa året hittills. Många bra låtar idag också när det var tema världens bästa låt, vi disktuerade lite om vilken låt vi skulle sjunga om vi fick välja och då sa jag It's all coming back to me med Celine Dion men då sa E "skulle du välja att sjunga den i tv?" med blicken som sa "vill du verkligen förstöra den låten inför hela svenska folket?". Jag visst ju redan att jag sjunger sjukt fult men nu blev det mer bekräftat på något sätt så från och med idag ska jag bara sjunga när jag är helt ensam.
Förresten nu har jag gjort min första det är galet sköönt att vara va med den men tyvärr känner jag mig inte helt säker på att jag har klarat den. Men det ska jag inte fundera något över nu tar tag i det sen när resultaet kommer isf, nu ska jag bara njuta av att inte behöva plugga på några dagar. Nu är det Circus Möller som gäller och massa skratt ;) Så titta på det om ni har en tråkig kväll.

Kram D






En bild på Eddie för att han är såå snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0