SOL

Äntligen sol i Skåne, som jag har väntat! Därför blir det en långpromenad i det fina vädret snart, hur skönt som helst!
Igår var det min och D bakisdag, så vi tog det bara lugnt, dagen började med en pizza hos O och så kollade vi hipphipp, så himla kul. Sen åkte vi hem, jag städade medans D var död ;) Men ibland kan jag få såna där energipuffar och då är det bara att passa på att riva fram alla sorters städmedel. Jag skurade till och med golvet, bravo emma!
På kvällen var det ju "mammas pojkar" som jag satt klistrad vid :) Jag och D gjorde fruktsallad också som verkligen blev jättegod, den innehöll mycket gott bla apelsin, banan, päron, melon, kiwi, jordgubbar och passionsfrukt :D Tog även lite av den till frukost, gott! Idag ska jag ta mig en promenad och sen ringa lite samtal och tvätta hade jag tänkt, vi får se hur mycket som hinns med!

Hade verkligen världens knäppaste dröm, jag drömde att jag var kille och gjorde en tjej med barn och jag säger inte vem tjejen var men hon va helt dum i huvudet iaf, hon försökte få bevis att jag ville ha barnet, även fast jag verkligen inte ville det, det var hemskt, jag visste att hela min framtid var förstörd.

Man drömmer är verkligen konstigt ibland, undra vad dom betyder? Den här drömmen, drömmde jag säkert bara för att jag, D och U  satt och pratade om det här för någon dag sen, att det är så synd om killar som gör kvinnor på smällen och inte vill ha barn men kvinnan vill behålla det, verkligen lätt hänt, visst killen får väl skylla sig själv att han inte tog tag i att skydda sig, menmen. Vissa killar är nogrannare än andra.
Jag tror att i dagen läge är det väldigt många som råkar ut för det här. Men som tjej så förstår jag inte hur man kan vilja behålla barnet när inte en fader står vid ens sida eller hur man kan vilja ha en "one night stand -kille" som far! Herrgud säger jag bara.
Men i det här läget säger jag faktiskt, tänk på det killar, SKYDDA ER om ni inte vill bli pappa!





Sköt om er
PUSSSPUSSS
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0