Stoorm


Helt sjukt vilket väder det är här nere i Skåne idag, riktigt storm det låter som att taket ska flyga bort :S SMHI har tydligen utfärdat en så kallad klass 2 varning över Skåne. Varningen innebär att det är fara för allmänheten. Låter lite läskigt tycker jag och mamma har ringt 3 gånger och sagt åt mig att hålla mig inne kväll. Men till hennes förtvivlan så ska vi in till Malmö på fest idag så det blir till att trotsa ovädret ändå. Tidigare idag när vi skulle in till Svedala blåste det så mycket att E inte orkade stänga dörren och det har blivit mycket värre nu så jag kommer säkert lätta från marken när jag går ut, haha! Nej nu måste jag packa alla saker och fixa det sista. Är riktigt taggad för fest ikväll så hoppas det blir en lyckad kväll.

Puss D




Jag och mina underbara tjejer, saknar er <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Saknar dig sjukt mycket!!! <3

2009-11-19 @ 00:44:09
URL: http://missfrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0