Tidsoptimist? Javisst


Jag är helt sjukt tidsoptimistisk jag är alltid försenad det spelar ingen roll hur lång tid jag har på mig när jag ska någonstans så får jag alltid stressa som en tok innan jag kommer iväg, glömmer massa saker och är ändå försenad. Jag blir så trött på mig själv men jag vet inte vad jag ska göra åt det har provat det mesta, gå upp en timme tidigare än jag egentligen behöver, förbereda det mesta kvällen innan och flyttat fram klockan minst 10min men ändå så hinner jag inte. Jag har missat tåget/bussen 15 gånger sedan jag flyttade hit, det är ju så sjukt irriterande för då måste jag sitta och vänta i en timme innan nästa kommer. Idag har jag självklart också missat tåget, jag gick upp 3tim innan jag skulle iväg, jag hade tänkt ta ett tidigare tåg och gå på stan och handla några saker innan skolan börjar men jag har segat bort hela morgonen så nu sitter jag här och väntar på det sena tåget som kommer till Malmö så sent att jag missar början på föreläsningen, gahh jag blir galen på mig själv!!
Hoppas ni har en bra dag, dags att åka nu så jag inte missar det här tåget också ;)

Puss D



Kommentarer
Postat av: Frida

snygg tjej

2009-11-23 @ 22:09:43
URL: http://missfrallan.blogg.se/
Postat av: Carina

Emma får ställa om klockan och inte tala om med hur många minuter. Funkade ju här hemma. Kramizar mamma.

2009-11-23 @ 22:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0