Tisdag



Tisdag kväll och här sitter jag ensam, min första ensama kväll sen vi flyttade hit tror jag och det känns faktiskt lite konstigt. Fast jag har ju inte varit helt själv här har haft både W och våran inneboende snickare P här så jag har inte behövt vara rädd. Har inte haft någon skola idag så jag och U passade på att ägna dagen åt shopping. Vi åkte till Entre och gick där i några timmar men hittade inget roligt att köpa blev bara en halsduk och smink, men det är ju bra att inte göra av med för mycket pengar. Åt iaf en galet god morotskaka på Waynes som absolut var värd varenda krona, ibland måste man ju äta gott även fast man är en fattig student ;)
Idag spelar Pink i Sthlm och jag är galet avundsjuk på alla som får se henne, jag tycker att hon är en otroligt grym artist med hur många bra låtar som helst. Men den här gången blev det ingen konsert för mig, jag får nöja med att lyssna på henne på Spotify.
Nu är E hemma igen så ska låta henne ta sin dator min har gått sönder så vi får samsas om en nu och det är riktigt jobbigt, vilket I-lands problem. Men på tordags kommer familjen, jag längtar som fan och dem har med sig en ny dator till mig det ska bli skönt. Jag har verkligen världens bästa mamma och pappa <3

GodNatt!

Kram D


Kommentarer
Postat av: Frida

Det har du faktiskt :) Saknar er fruktansvärt mycket, allt känns så meningslöst utan er här hemma<3

2009-11-10 @ 23:16:32
URL: http://missfrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0