Torsdag!

När kommer det fina vädret? Är så trött på den här skiten nu. SOOOOL KOM FRAM!
Trodde jag skulle få se lite finare väder här än hemma. Och så vill jag se lite snö, hemma i Ghyttan har dom säkert snart 1m snö. ÅH! Men det är tur att jag ska vara hemma över jul, det ska bli skönt! Läängtar!
Och så ska man behöva köpa alla julklappar också, såå jobbigt!

Igår var jag tanklös, när D hade skjusat mig till bussen så upptäckte jag att jag hade glömt min plånbok, så jävla klantigt av mig, men min räddande ängel D kom med den, precis innan bussen hann åka :) Så jag kom till Lund ändå, trots allt! Det blev även fest för oss igår, det var roligt! Nu blir det pizza hemma hos O, inga fel.
Kankse blir en tripp till entre sen, det ska bli mysigt.
Missade ett möte idag, inge bra Emma!!!!!

Har tyvärr inga bilder från igår, tror inte vi tog några men ska kolla sen, isånafall kommer dom senare :)

Ha en bra dag!
PUSS
E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0