091018

Nu är även denna lördagkväll slut, tiden går så fort ibland. Kan kanske bero på att vi har varit sjukt sega idag efter festandet igår. Vi sa att vi nog har blivit för gamla för sånt här haha men vi har varit som två zombies hela dagen och så har vi inte varit förut så måste nästan vara åldern ;) Vi orkade iaf städa och laga mat, ett måste när man bor själv usch! så nu har vi ett skinande rent hus och hade en god och mysig middag medans vi kollade på körslaget. Ikväll blev det Team Rigo som fick lämna, helt rätt enligt mig.

I morgon har vi tänkt åka in till Malmö och Entre för att shoppa lite, ska bli riktigt kul. Jag har knappt handlat något sen vi flyttade hit, har helt gått in i rollen som fattig student. Men det ska jag inte vara imr utan då ska det handlas. Behöver köpa en korg till hallen som vi kan ha haldukar och mössor och sånt i och så en helspegel sen blir det kläder, kläder och kläder hoppas jag :)

Nej nu är det dags att sova eller iaf kolla film.

GodNatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0