Älskar Skåne!

Idag är en sån dag jag bara älskar Skåne, så himla fint väder har vi här. En riktigt fin höstdag! Det har varit dåligt väder i flera dagar nu så det behövdes lite sol kände jag :)
Jag har inte skrivit på någon dag men har vart lite upptagen.
Igår var jag på arbestförmedlingen, och hon jag pratade med sa att jag skulle fixa A-kassa, fixa jobbcoach och även ringa en skola här i Svedala för jag vill plugga lite extra ämnen för att kunna söka till högskola sen. Så där fick jag mycket att fixa. Jag hatar att vara vuxen, är så mycket man måste göra på egen hand, när man bodde hemma fixade mina föräldrar allt, det var så skönt. Saknar det!
När jag kom hem tog jag det mest lugnt och ringde några vänner och det brukar ta sin tid:) Sen runt 18 så åkte jag till Lund för att hälsa på A, alltid lika trevligt!
Jag har precis kommit hem därifrån nu, lång väg att gå från bussen, men idag gjorde det inte mig något för fick ju bara njuta av det fina vädret:):)

Jag tänkte ju börja spela fotboll här i Svedala, idag har vi träning men jag vet inte om jag kommer gå, är så mycket jag ska fixa med idag, för imorgon åker jag hem till Guldsemdshyttan :) ÄR SÅ GLAD! Så jag måste städa hela huset, tvätta och packa, så blir nog en hemmakväll för mig idag, det ska bli jätteskönt verkligen!
Min familj vet inte om att jag kommer hem, det ska bli så himla kul att överraska dom. Jag hoppas dom blir glada!
Har redan planer för helgen hemma, ska ut i Örebro imorgon med mina underbara vänner, bla D som jag saknat som tusan. Är ju van att se henne varje dag och nu har jag fått sovit utan henne i mer än en vecka. Tungt!
På lördagen ska vår kära kompis A ha Halloweenparty, man måste tydligen vara utklädd som D skrev tidigare och jag har lite samma problem som hon, svårt att veta vad man ska klä ut sig till. Men har lite planer;) Men det tänker jag inte skriva här. Det får ni se bilder på sen.

Här har ni några bra låtar att njuta av: will.i.am - Big and Chunky och Muse - Supermassive Black Hole (som är med i twilight, så himla bra film)

Hoppas ni får en bra dag för det ska jag ha.
kiss E






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0