Bra söndag

Heelt död efter en trevlig shoppingdag i Malmö. Entre var riktigt bra faktiskt, dit åker vi gärna igen. Fanns hur många butiker som helst, tyvärr bara dem vanliga kedjorna som finns överallt men dem hade bra utbud så vi är mycket nöjda. Dock dåligt med inredningsbutiker så blev varken någon spegel eller korg. Men en del kläder iaf, E köpte jeansleggings eller jeggings? som jag hört att det heter numera :S och för mig blev det 2 koftor (båda gråa, vet inte hur jag tänkte där), ett skärp, ett armband och ett par galet snygga handskar från MQ med dragkedja och allt. Vi var båda sugna på att köpa en pälsmössa det är så sjukt snyggt, vill ha nu nu nu, men tyvärr så hittade vi ingen som var riktigt bra så vi får fortsätta leta.
Hemma nu iaf och W hade kommit tillbaka idag. Han har ju vairt iväg och jagat älg. Har varit skönt att vara själva, eller själva och själva Peter har varit här och jobbat, men det är inte riktigt samma sak. Nu när W är hemma så måste man tänka på att inte stöka till och inte väsnas för mycket (fast jag och E tror ibland att han är halvdöv), det är jobbigt ibland var ju för att slippa sånt man flyttade hem ifrån ;)
Nej nu ska jag ta och lägga mig och kolla TV har några program att ta igen.

<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0