Fredag

Hejsan!

Idag har varit en hektiskt dag, började med en promenad ner till kontoret som jag skrev tidigare. Det var kul att se träffa alla på mitt gamla jobb och dem var glada att se mig. Sen var det frukost och fika med mamma pappa farmor och farfar. När vi var på väg hem så ringde mormor och då hade hon kommit hit, skit kul var länge sedan jag såg henne nu :) så hann vi med lunch i Linde och en vända på stan där jag träffade Anna så hände lite med henne. Nu har jag gjort mig redo för fest iaf, har varit jätte seg hela dagen men så fick jag massage av min underbara syster så nu är jag pigg och riktigt taggad :)
Måste sticka till bussen nu!

Ha en trevlig kväll

Kram D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0