GodKväll alla vänner!

E&D

Nu sitter jag på "den förbjudna delen" i huset, enligt en viss W ;) Sitter med tvn på med datorn i knät och lyssnar på Eva Simons - Silly boy som jag vet D älskar och blir att sakna henne, tomt här hemma utan henne men har ju en byggare i huset den här veckan så allt för tomt blir det inte!

D trodde nog aldrig att jag skulle få in ett inlägg, men jag gör henne inte besviken. Den här bloggen ska jag allt skriva mycket i, jag som har mycket fritid ;)
Jag ska iallafall börja spela fotboll här i Svedala har jag bestämt, dagarna blir lite långtråkiga när jag inte har börjat jobba än, och ni som inte vet så har jag fått jobb på ICA här i Svedala, ni tänker säkert "ICA gud vad tråkigt" och visst det gör jag med men det är ett jobb hallååå. Pengarpengar som leder till mer shopping :)

Är lite irriterad, följde med D in till svedala och när jag gick hem pratade jag i telefon och var i min egna lilla värd, när jag var halvvägs har jag tappat mitt nyinköpta ciggpaket, gaaaah det är ödet, JAG SKA INTE RÖKA, inte kunde jag se något heller för att det var sjukt mörkt. Sjukt irriterande, sen är det inget bra på tv:n heller. Ge mig 3:an och 5:an. Det skulle vara kanon. Jag tittade på "mammas pojkar" tidigare - Det var riktigt bra, jag har bestämt att jag ska följa det varje vecka nu :)

Nej nu ska jag ta datorn och lägga mig och kolla på film som jag gör typ varje kväll innan jag somnar, så mysigt och härligt att somna till en film :)

Bye E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0