Godmorgon fredag!

Idag gick jag upp i skaplig tid, ställde klockan och vaknade av mig själv innan den ringde, duktigt Emma!
Sitter här och äter lite frukost. Konstigt nog har mina frukostvanor ändrads sen vi kom hit, nu äter jag jämt frukost medans när jag bodde hemma typ aldrig åt det. Sen jag fyllde 20år och blivigt vuxen kankse jag mognat och förstått hur viktigt det är att äta frukost. Till frukosten försöker jag alltid dricka ett glas apelsinjucie för att jag tror att jag är duktig då och får i mig Cvitamin, kankse inte får det men jag klarar inte av att äta sånadär brustabletter som innehåller Cvitamin som D jämt tar. BLÄ! Jag måste ju också vara duktigt på något sätt.

När jag ätit klart frukosten ska jag ta på mig några av alla mina jeanstajts och en mysigt, stor, stickad tröja sen sätta upp håret i en slarvig tofs och sen sminka på mig lite solpuder och när jag ska gå in till Svedala i höstvädret så kommer jag få rödblommiga kinder som leder till att jag får den där fina höstlooken i ansiktet, mysigt! Inne i Svedala ska jag fika med min underbara D, blir förmodligen varma våfflor med grädde och sylt, såg att dom sålde det förut och det var jättebilligt så det är bara att slå till, har inte ätit så mycket frukost för att jag ska få i mig våfflorna. Sen ska jag självklart beställa en varmkopp chocklad med grädde som jag alltid tar när jag fikar där, så himla gott!
En mysig och bra fredagsmorgon kan bara leda till en superbra dag, vädret är väl inte det allra bästa men just nu bortser jag från det för jag känner mig på riktigt bra humör. Älskar hösten ibland!


Ikväll så blir det självklart fest, D är bjuden på en inflyttningsfest från någon i hennes klass, och jag fick följa med, det kan bli roligt :) Fast jag skulle hellre vilja sitta hemma och kolla idol och bara mysa med någon god mat och tändaljus, självklart vin till det :) tråkig som jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0