GråaDag!

Idag är det jättedåligt väder här i Skåne, inge kul, det regnar och regnar! Jag som tänkte ta mig en morgonpromenad men är så tråkigt att gå när det regnar men får se hur jag gör:)
Igår var min första arbetsdag på ICA, det gick väl bra tyckte jag men är så mycket att lära mig, kommer aldrig lära mig alla koder känns det som, hjälp!
Ska jobba idag igen, med att sitta i kassan, är nervös och har ont i magen. Hoppas dom inte lämnar mig själv i kassan bara för det vill jag inte. Är så mycket jag måste fråga hela tiden.
Jobbar mellan 17-21.15, ska bli lite kul iallafall, alla är så otroligt snälla, tycker verkligen om personalen, det är både unga och gamla.
Jag som skulle banta och så mosade jag i mig chips och chocklad, men jag var tvungen för att jag hade kämpat och varit duktig och jobba :P Men jag säger inte att jag ger upp, kommer fortfarande dra in på sånt onödigt!

D lämnade mig imorse för först skola och sen hemgång till Ghyttan. Jag hann inte riktigt säga hejdå, tänkte inte på det igår och imorse märkte jag inte när hon gick upp, det tyckte jag var synd. Hade gärna velat sagt hejdå och kramat henne för jag kommer sakna henne, hon kommer ju faktiskt vara borta i 6 dagar. Först när jag tänkte att hon skulle lämna mig var det lugnt, men nu när jag vaknade imorse fick jag en klump imagen. Hon kommer åka hem och träffa alla våra vänner och familjer där hemma, medans jag inte får göra det förrän 17dec. LÅNG TID! Men som tur är kommer min underbara syster Ida ner till skåne idag. Hon kommer till Svedala 21.40, som jag har saknat henne! Kommer nästan börja gråta känns det som :):) Vi ska ha så roligt och mysigt i helgen, med shopping, godmat och massa snack. Sen ska jag höra henne vad hon vill hitta på mer så ska vi allt lösa det :) Vill visa henne allt!

Kiss
E!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0