Hej Sol!

Idag är det strrålande väder i Skåne och det gör ju en på så himla bra humör, man blir så glad! Ska snart ta på mig lite varma kläder men inte för varma och promenera i det fina vädret! HÄRLIGT! Tur för mig som är ledig som kan göra såna härliga saker hela tiden. Men imorgon börjar allvaret, tro det eller ej med jag Emma Israelsson ska börja jobba! Det blir att gå upp tidigt imorn men jobbar bara 07.30-12.00, så det är rätt lugnt. Jag är faktiskt nervös, känns pinsamt att säga det eftersom jag ska börja jobba på ICA, men jag är verkligen det! Alla är nog nervösa för sin första jobbdag!

Mamma ringer och tjatar hela tiden att jag måste ta det där vaccinet mot svininfluensan. Jag blir galen för orkar inte krångel, jag vet inte ens vart vårdcentralen ligger här i Svedala. När minsta lilla grej tar emot för mig så orkar jag inte ta tag i det. Det är mycket saker som är så för mig faktiskt, bla att jag skulle ju vilja börja spela fotboll och har fått ett nummer till en tränare men inget riktnummer och det kan ju vara olika riktnummer, det är ju inte samma till hela Svedala. Men jag ska faktikst leta på vårdcentralen idag när jag är ute och går och beställa tid för sprutan så att mamma blir nöjd, annars så kommer jag få panik på hennes tjat! Och så ska jag faktiskt ringa tränaren idag! JAG SKA! Så jag får lite gjort idag.
D har sagt åt mig att jag ska ligga inne hela dagen och bara vila för jag kände mig sjuk igår och lite idag så att jag inte blir sjuk tills jag ska jobba, det vore ju inge bra. Men jag kan inte bara ligga inne hela dagen då skulle jag få panik. Men ska ligga inne hela eftermiddagen iallafall!
Det blev inga hästar igår, jag orkade inte och så blev det så mörkt, kankse blir idag. D slutar tidigt så vore kul om det blev så. Hoppas!

Min "bantning" började ju igår, och det går bra. Sa nej till chips, dip och dricka igår när D bjöd, det är hel otroligt, inte likt mig. Därför tror jag att jag är på G nu! Go emma, även fast jag vet att D inte tror på mig vilket jag tycker att hon borde, så ska jag allt bevisa henne!! Det gör mig mer peppad! -Har börjat lite smått att skriva upp vad jag äter och på vilka tider, det är fan jävligt bra, det kan jag tipsa er om.
Beachen 2010 here I come!!!


David Guetta kommer till Malmö nu på fredag, tänk vilken upplevelse att se sexy bitch live. Jag är sjukt sugen men har hört att biljetterna är slutsålda, och sen kommer ju min syster Ida i helgen så vill umgås med henne och höra vad hon vill göra. Hon kommer på torsdag (inte länge kvar nu) kulkul och stannar till söndag. D åker ju hem till Ghyttan över helgen kommer sakna henne men det är tur att Ida kommer ner och håller mig sällskap, ska verkligen bli jättekul att visa henne mitt liv här nere!



Bye
E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0