Onsdag

Har varit en lång och stressig onsdag. Missade självklart tåget i morse men det har nästan börjat bli en vana. Medans jag väntade på bussen istället tänkte jag att jag skulle vara duktig och åka till miljöstationen för att sopsortera vi hade ett enormt berg i köket, inte så fräscht. När det gäller mig så blir man kanske inte förvånad men jag missade bussen också, haha. Tog en sväng i Svedala och tänkte kolla hur E hade det första dagen på jobbet men hon satt i kassa och såg väldigt upptagen ut så ville inte störa. Så satt vid tåget och väntade en halv timme, kändes ganska onödigt men jag har ju bara mig själv att skylla. Kom iaf fram till turning torso och Ullis tillslut så hon jag och Josefine började plugga som aldrig tidigare, okej lite överdrivet kanske. Men vi fick mycket gjort och det behövdes verkligen, U bjöd på tacopaj också vilket gav enorm motivation. Framåt 16 gav vi upp för du hamnade fokus på annat hela tiden och jag hade ärenden på stan. Blev enn snabb vända i Malmö för att byta lite kläder och så sen en vända i Svedala för att köpa en liten present till familjen från kaffe&sånt. En riktigt tolig present faktiskt, jag hoppas dem gillar det. Och nu måste jag bara få säga Vad var det jag sa (alltid lika skönt när man får det) men E ringde och bad mig köpa med cips OCH choklad, bantningen höll alltså i 2 dagar ;) När det var ordnat fick jag äntligen åka hem där det väntade thaimat, wonderfull!
Promenad och packning ägnades resten av kvällen åt. Hann även med ett bad i vårat härliga badkar. Tända ljus, ansiktsmask och en bra tidning med lugn musik i bakgrunden, bättre blir det inte. Ett perfekt sätt för att slappna av efter en hektisk dag. Man måste ju pyssla om sig ibland.
Packa gjorde jag för imr åker jag HEEEM! Det ska bli otroligt skönt att komma hem till hyttan och träffa alla saknar dem massa. Visst trivs jag super bra här nere i Skåne men det blir tomt utan familjen och vänner. Tur att jag har min älskade E med mig, hade aldrig klarat det här utan henna. Hon är bäst! Eftersom hon går introduktion på ICA så an hon inte följa med mig hem i helgen, det är lite tråkigt. Handlar ju bara om några dagar men kommer sakna henne ändå. Nu ska vi kolla film och äta chips tror jag, om E kan slita sig från FB. Upp tidigt imr för provtenta, ska bli spännande.

SovGott <3



Visst ser det härligt ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0