Idioter

Usch vilka helknäppa människor det finns. Som man bara känner för att slå till, riktigt hårt. De som bara förstör för andra och är egoistiska. Jag kan bli så sjukt förbannad när jag får höra om när folk förstör och snor saker osv. hur i helvete kan dem få för sig att dem har rätt att ta eller förstöra andras saker. Vad är det som är fel i huvudet på en sån person? Att sabotera för någon som har jobbat för att få ihop pengar till det den vill köpa och som den behöver. Bara för att den idioten kanske inte kan köpa samma sak eller bara för att den tycker det är kul. Gaahh! Jag tål inte sånt. Det är ju så att alla inte kan få samma saker och då får väl den personen som inte har den möjligheten att köpa det den vill ha gilla läget bara eller tjäna ihop till det själv och inte tro att den har rätt att ta saker ifrån någon annan. Anledningen till att jag blir så hetsig över det här nu är att någon snodde min kompis Annas bil i natt. När hon skulle till jobbet i morse så var bilen borta, den hade liksom står parkerad utanför hyreshuset där det finns stor risk att någon ser eller hör om man försöker sno en bil men det hade tydligen inte hindrat dem. Så otroligt onödigt! Bara att hoppas att det är någon som hittar den så hon får tillbaka den snabbt och att den inte är förstörd. Tycker så synd om henne för bilen behöver man ju verkligen, skit jobbigt att klara sig utan när man är van att ha en..
Aja nu ska jag inte stressa upp mig för det här längre utan ta tag i mig själv och gå ut på en promenad så jag piggnar till, har legat här och halv sovit någon timme. Ikväll blir det party med dem bästa kompisarna ;) det ska bli riktigt kul och E ska vara med också. Vi ska ses hos Anna och sen åker vi nog vidare mot Örebro och Frimis, jag är helt övertygad om att det blir en toppen kväll!

Take care!

D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0