JOBB-Måndag

Hejsan!
Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera i bloggen nu i helgen men har haft fullt upp, blandannat så var min älskade syster Ida på besök hos mig här i SKåne. Hon kom redan på torsdagkväll, när hon kom så blev det mycket snack och så klart nya uppdateringar hemifrån, alltid lika kul:)
På fredagen åkte vi in till Malmö och shoppade exakt hela dagen från kl 13-21, jag kan aldrig få nog av shopping, love it! Fast när jag kom hem så hade jag så fruktansvärt ont i fötterna och Ida med för den delen så vi bestämde oss för att ta ett varmt bad, så vi bubblade och mös i vårt bubbelbadkar. GULD!
På lördagen så var vi in till Svedala och kollade runt, sen tog vi oss en varsin pizza. Sååå himla god pizza alltså. Sen på söndagen så tog vi en långpromenad och när vi kom hem lagade vi soppa och sen var det dags för Ida att åka hem, sorligt var det! Saknar henne redan!
Men kankse ska åka hem i helgen :) Ska bli jättekul. Men ska inte säga något till mamma, ska överraska hela familjen, det ska bli kul. Dom tror inte jag kommer hem förrän 17dec, dom kommer bli så glada (hoppas jag) :)

Idag har jag jobbat från 7-12 i delikatessen, det var faktiskt riktigt kul. Imorn jobbar jag i deliktessen igen från 13-19.30. En lång dag men gör mig inget. Mer pengar! Och tiden går faktiskt förvånadsvärt snabbt när jag jobbar, konstigt! Ikväll kankse jag ska till Lund om det blir som planerat. Det ska bli kul;)

Hej hopp
kisssss
emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0