Lek och Buslandet

Var egentligen tänkt att jag skulle ha en riktigt plugg dag och verkligen jobba på bra så jag kunde lägga mig ikväll och känna att jag är en bit på väg iaf. Men så blev det självklart inte. Opptimist som jag är så lovade jag Vendela att bli med henne Mirelle och Caroline till Örebro för att gå på Lek&Buslandet, tänkte att det inte skulle bli så länge och att vi skulle vara hemma vid 14 eller senast 15. Jag hade helt fel, barnen kunde ju inte slita sig tidigare än när tiden gick ut, dem fick bara inte nog och så skulle vi spela laser game och tjejen som skulle boka in oss var hel knäpp och tog alla andra före oss så vi fick en jätte sen tid. Laser game var faktiskt riktigt roligt, var många år sedan jag spelade det och det var nästan roligare än jag mindes det. Blev som ett litet barn på nytt och sprang runt där och sköt på småbarnen, haha! Vi i tjejlaget vann iaf det kändes bra för alla småpojkar var så otroligt serösa. Helt klart det bästa med besöket på leklandet. Men det kommer inte bli några fler besök av mig kan jag lova, det var skit kul i 30min sen blev jag svettig och trött, när det gått en timme hade jag så ont i huvudet av den enormt höga ljudnivån att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Tappade lusten och orken för allt och dem sista timmarna blev bara en pina. Men vad gör man inte för sina syskon <3
Blev iaf pizza och en vända på stan efter och det fick mig på bättre humör. Handlade till helgen då är det ju Halloween och då är utklädnad ett måste och jag tror jag vet vad jag ska vara, håller på och jobbar på masken nu och bild på resultatet kommer till helgen. Tror jag kommer bli hel nöjd.
Blev alltså inte så mycket plugg för mig idag, var inte hemma förrän 18 och orkade vara sitta till 21. Men men nu har jag iaf tagit ett bad, druckit te och varvat ner ska försöka somna snart så jag orkar vara uppe med tuppen imr och göra ett nytt försök med pluggandet.

Kram D



Kommentarer
Postat av: caroline

Hej! jag har länkat er om ni vill länka mig så gör de! carro6.blogspot.com

2009-10-29 @ 09:30:42
URL: http://carro6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0